Subject: FW: Projekteerimistingimuste küsimine Toriserva 9 kinnistule
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 11:24:12 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 25, 2024 2:12 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekteerimistingimuste küsimine Toriserva 9 kinnistule

Tere,

Läbirääkimiste käigus on saanud selgeks juurdepääsu asukoht.
Väljaehitamise projekti koostamiseks on vajalikud
projekteerimistingimused.

Palume väljastada Toriserva juurdepääsu projekteerimiseks omapoolsed
tingimused.

Infoks TRAM vastus arendajale 04/06/2024

Kujundasime seisukoha Toriserva 9 kinnistule juurdepääsuks.

Juurdepääs asfalditehasel tuleb lahendada detailplaneeringu järgses
asukohas. Olemas olev kohaliku tee ristumiskoht suletakse projekti
kohaselt füüsiliselt

Toriserva detaili ristumiskohas rajatakse riigiteele vasakpöörderada
sisse. Ristumiskohas tagatakse vajalikud nähtavused. Ristumiskoha projekt
peab arvestama perspektiivse kergliiklusteega.

Ristumiskohas kehtestame piirkiiruse 70km/h. Arendaja peab esitama
Transpordiametile taotluse Toriserva tee ja riigimaantee ristmiku
projekteerimiseks.

Eraldi teema on rajamise tingimuste kokkuleppimine.  Projekti saate ise
koostada ning leida pädeva isiku teeprojekti leidmiseks.

Meie hinnangul ehitustöödeks on 2 varianti:

1.	Asfalditehase rajamiseks ehitusluba antakse peale Toriserva ja tee
3 ristmiku välja ehitamist ning kohaliku tee Enge vahetee sulgemist.
Sellisel juhul saab Arendaja ise teostada ehitustööd.
2.	Tee 3 ja Toriserva tee ristmiku ehituseks  ning Enge vahetee
sulgemiseks sõlmib Arendaja Transpordiametiga lepingu, mille kohaselt
ehitustööd viib läbi Transpordiamet ning tööde eest tasub Arendaja.

Maksete tagamiseks Arendaja deponeerib TRAM kontole vajalikus määras raha
või esitab panga esimene nõude garantiikirja. Deponeeritav summa peab
olema 10% suurem kui eeldatav maksumus. Ehitushanke viib läbi
Transpordiamet..

Need meie nägemus juurdepääsu kavandamiseks ning ehitamiseks.

Parimate soovidega

Janar Taal

Lugupidamisega

Rein Kaseleht

5092739